Doprava
ZBOŽÍ ZAKOUPENÉ V NAŠEM E-SHOPU JSME SCHOPNI DOPRAVIT KDEKOLIV NA ÚZEMÍ ČESKÉ REPUBLIKY I NA SLOVENSKO
Většinu zakázek zasíláme společností Toptrans.
U větších zakázek se nám může podařit sjednat u dopravců nižší cenu přepravy zboží. Pokud dokážeme u konkrétní objednávky sjednat dopravu s nižšími náklady, budeme Vás automaticky informovat. Balné je započítáno již v ceně dopravy.
Základní informace o dopravě:
- Dřevěné výrobky jsou přepravovány ve většině případů na paletách s pevným balením. Menší zásilky doručujeme formou balíků.
- Palety a dřevěné bedny zůstávají na místě doručení, pokud není se zákazníkem sjednáno jinak.
- Doba dodání zboží, které je skladem, dodáme v termínu dohodnutým se zákazníkem. Zboží nachystané k zaslání je zpravidla do 3 pracovních dní u zákazníka.
- Zboží bývá doručováno ve všední dny v čase od 8 do 15 hodin.
- Dopravce Vám složí zboží z auta hydraulickým čelem na zem a přemístí paletovacím vozíkem na zpevněnou plochu vedle vozu. Další manipulaci se zbožím si musí zákazník zajistit již sám dle vlastní potřeby nebo po domluvě.
- Vzhledem k obvyklé váze zboží je nezbytné, aby měl dopravce možnost dostat se k Vám po zpevněné komunikaci. Komunikace musí být vhodná pro nákladní automobily (v tomto případě se jedná především o přístup k chatám a chalupám).
- V případě domluveného rozvozu naší společností je nutné mít zajištěné složení – osoby schopné složit těžší náklad nebo vysokozdvižný vozík, traktorbagr apod.
Pokyny k převzetí zboží:
- V případě zjištění zjevného porušení obalu zásilku nepřebírejte a tuto skutečnost neprodleně oznamte dopravci i nám jakožto odesílateli.
- Podpisem předávacího protokolu přepravce kupující stvrzuje, že zásilka byla dodána v pořádku a splňovala všechny podmínky. Na případnou pozdější reklamaci ohledně poškození, porušení obalu zásilky nebo zboží nemůže být brán zřetel.
- V případě, že zjistíte závadu na zboží později, vztahuje se na daný výrobek klasická reklamace a k tomu daný postup (vizte Obchodní podmínky a Reklamační řád).
- V případě jakýchkoli dotazů nás neváhejte kontaktovat.
PLATBA
Při platbě za zboží si můžete vybrat z následujících možností:
1. Platba převodem
Bezhotovostní platbu převodem na účet 218408156/0600 využívá značné množství našich zákazníků. Pokud využíváte služeb internetového bankovnictví, můžete zboží objednávat jednoduše z pohodlí Vašeho domova. Tato platba zahrnuje i platbu přes QR kód, který je k nalezení v zápatí faktury.
Zboží expedujeme, jakmile ověříme, že k nám dorazila Vaše platba. Pokud zboží není v daném momentě skladem, budeme Vás obratem informovat o nejbližším termínu dodání.
2. Platba v hotovosti/kartou v areálu firmy
V případě, že jste si jako způsob přepravy vybrali osobní odběr v prodejnách FREDOS, spol. s r.o., převezmeme od Vás platbu v hotovosti či kartou při předávce zboží.
3. Platba přes platební bránu
Tento způsob platby zahrnuje placení kartou (Visa, Mastercard), on-line platební převod (přes platební tlačítka bank) a Apple/Google Pay. Poskytovatelem je společnost ComGate Payments, a.s. – https://www.comgate.cz/platebni-brana
4. Platba na dobírku při převzetí zboží
V případě, že Vám zboží doručí externí dopravce na dobírku, převezme od Vás platbu ve chvíli, kdy Vám předá zboží. Poplatek za doběrečné je 30 Kč. Dobírku je možné hradit POUZE hotově.
BANKOVNÍ SPOJENÍ
Platby v rámci ČR: Moneta Money Bank (CZK): 218408156/0600
IBAN: CZ3606000000000218408156
Bank account for foreign payments (€): 221545880/0600
IBAN: CZ2706000000000221545880
SWIFT: AGBACZPP